
Ioana Ciolacu Miron in 3 cuvinte? Intuitiva, out of the box si fresh.
Din categoria “Tineri Designeri cu mult potential&Co.” face parte si Ioana Ciolacu Miron care a reusit cu succes sa-si creeze un renume chiar dupa prima sa colectie, Muna, ce i-a adus si unul dintre cele mai importante premii, locul II la European Fashion Awards 2011. Acesta a reprezentat numai inceputul, urmand evenimente precum ITS Fashion, Mango Fashion Awards, Pasarela 2011, Madame Figaro's "White Swan" Paris, cele doua din urma avand-o pe Ioana castigatoare.
Conceptul Muna – “… a fost, dincolo de toate, o reflexie a starii mele profesionale pe atunci: un ou intact. Eram in facultate, trebuia sa pornesc de undeva, asa ca am ales inceputul, oul primordial, fie el ca reprezentare a mea in lume, fie ca raspuns general la lumea materiala. Mai in detaliu, m-au inspirat 4 cuvinte cheie: oul ca stare si atitudine, conceptul de inside-out ca exteriorizare vs. intoarcere spre interior, origami-ul ca metoda de abordare a materialului si Banda lui Mobius pentru continuitate, infinit.”
Desi la inceput de drum, Muna si premiile castigate ulterior nu sunt singurele lucruri ce o recomanda pe Ioana Ciolacu Miron, urmand colectia ARROW spring-summer 2012 si fashion-filmul sub acelasi nume, considerat a fi una dintre cele mai expresive productii prezentate la Gala Avanpremiere. Acesta a fost realizat la sugestia lui Alin Galatescu si este produsul unor concepte precum intangibilitate, dramatism, strangeness, romantismul specific lui Tim Burton, toate pe o baza foarte simpla si usoara.
de Roxana Manolache
No comments:
Post a Comment